Jobbig dag

Har haft massor att tänka på idag, så jag gick ut till garaget och snickrade lite ny burinredning till gerbilerna. Det var så länge sedan jag pysslade om dom ordentligt och det är först nu jag märker att jag har saknat dom små glädjespridande fartarna (det är mest syrran som sköter dom, för dom bor i hennes rum).

Imorgon tänkte jag klickerträna djuren, så nån film kanske kommer upp...

På kaninfronten har det inte hänt så mycket idag, jag tog ut Sväva på en promenad, Elwis och Lakritz chillade i hagen, burarna städades och grenar hämtades. Nu är det hela -13 grader ute!!!



Elwis nyss <3

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0