Tävlingsresultat från söndagen m.m...

Jag var ju somsagt och tävlade hela helgen i ÅKH. Riktigt trevligt faktiskt. Alla är så snälla där! :D
 
Sävast Wentworth
Elwis debuterade rak Elit. Som väntat så trodde jag att han skulle vara lite osäker, och det stämde. Han gick på 5 fel i bana och 1 fel i korrigering. Är nöjd med tanke på att jag bara tränat Elit 1 gång och det var på Flamman och Femman.
 
I omgång nr 2 skärpte han sig lite och gick på 4 fel. För att undvika 1 fel i korr så fick han hoppa Raken stillastående, tyvärr så blev det en rivning.
Men jag är jättenöjd med honom!
 


Lilla (räser) Lakritz
Lillsnuttan startade medelsvår rak för andra gången.
Alla var otaggade och banan ganska svår så hon var 1 av 2 som hade chans på pinne. Hon gick på 3 fel i grunden.
Inör finalen så var jag inte sådär jätteövertygad på att hon skulle klara av att hoppa en sån msv bana på endast 1 fel. Otroligt nog är prinsessan världsbäst, 0:ar finalen och vinner klassen, även den enda som hade så få fel för pinne!
 
I omgång nr 2 var hon supertaggad, hoppade grunden på 1 fel (ganska snabbt) och räsade finalen på 0 fel! Det finaste loppet ever :D Vinst såklart och 2 pinnar rikare!

Så.Himla.Fin


//Linnea

Kommentarer
Postat av: Kajza

Grattis! Det verkar ha lossnat ordentligt för Lilla Lakritz(o) nu... =) <3

2012-09-19 @ 13:40:03
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se
Postat av: KaramELLEN

så duktiga kaniner du har, och så duktig förare kaninerna har ;)

2012-09-19 @ 18:58:06
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: Tilda

Så.Himla.Duktiga. ;) Grattis! :D

2012-09-19 @ 20:51:59
URL: http://ponnikanin.blogg.se
Postat av: Lisa

Vad betalar du för tävlingarna? :)

2012-09-19 @ 22:08:56
URL: http://kaniiii.blogspot.com

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0