Nu är domaraspirant pappret inskickat!

Äntligen kan jag snart döma på riktigt, ska bara få ett OK först nu när papprena är inskickade.
Här kommer resultaten från tävlingen idag:

Sävast CH Wentworth
Elwis hade somsagt chans att bli Great Champion idag, men man kan säga att han fetsumpade det hahah :'D
Det var hur lerigt och plaskblött som helst, dessutom första gången han tävlar bana utomhus för denhär sesongen men jag hade ändå höga förväntningar i elit kroken! Dessvärre så fick han med sig hur mycket frambommar (wtf?!?!) som helst och var jätteokoncentrerad 6 i bana och 1 i korrigering totalt 7, ett fel för mycket för final). Han har ALDRIG gått så dåligt i eliten. Aldrig någonsin. Dehär var ju inte min Elwis? </3
Sen så dömde jag elit raken men hoppade han ändå utom tävlan. Det blev inte bättre kan man då säga, men han fick hoppa "final" i alla fall (4+4).
I längd ej elit slängde han sig över 210 cm (stannade) med Lovisa i kopplet, vann klassen och blev elit även i längdhopp!

Hahaha jag orkar inte så fula öron han hade på denhär bilden! Det kom några barn som har blev lite uppskrämd av ;)

Lilla Lakritz
Jag hoppade utomtävlan med Lakritz i svår krokig eftersom jag dömde klassen (första gången hon hoppade svår krok. Fast det var ju UT så räknas inte osm debut...). Hon var faktiskt fin. Hoppade både stillastående och i lite promenadtakt på 6 fel och kom 3a. 
I svår raken hoppade hon inte UT och då blev hon jääätte brunstig, så på näst sista hindret satte hon sig och jag orkade inte börja hålla på och peta i henne för då skulle hon bara blivit värre så då gick tiden ut. Men jag är nöjd över min blöta Lakke ändå!


Khaos Stjärnstoft
Sväva debuterade msv rak på 4 fel, tycker att hon endast hade petfel. Hon går rakt fram som ett ånglok och väjer inte undan för något. Söt haha ♥
Hon hoppade jätteluftigt och fint i slutet av banan! Så nöjd jag var.


Hoppade  även med Elwis kullbrorsa Bobbie och han tog sin första pinne i msv rak och längd ej elit! Bjussar på en bild:

Är dom lika haha? Nää inte ett dugg ;)

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Beatrice Rudberg

Verkar vara en dålig dag för ninerna...

Haha, har Sväva bytt färg?:p

2013-04-28 @ 08:14:14
URL: http://coloursforlife.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0