Tävlingsresultat!

Var somsagt på årets första utetävling igår, åtminstone första för mig.
 
Jag började med att bygga en msv krokbana och dömde den med övervakare. Sedan sänkte jag om till lätt krokig och dömde den klassen också. Efter det så blev det min tur att tävla...
 
Khaos Stjärnstoft
Jag hoppade Sväva utom i msv när jag dömde och då lät jag henne bara rulla på. Då gick hon på 6 fel.
När jag tävlade på msv banan som Lovisa byggt lät jag henne bara rulla på igen och då gick hon på 4 fel men ingen final, synd då hon borde träningstävla för att få rutin. Hon är en kanin som ska träningstävla för att få rutin, det behöver hon för att förstå.
Vi har ingen panik någonstans (hahah nu ljög jag, jag vill att hon ska med på Kista!).
 
Hon hoppar ju fint, det är bara säkerheten och alla tafatta slarv som måste bättras på. Dock var detta bara andra msv starten för bäbis ♥
 
Sävast (Ch) Wentworth
Elwis fick bara följa med för att hoppa höjdhopp elit. Han hoppade 60 cm på första försöket, 70 cm på andra försöket och var sååååhääär nära på 80 cm i andra och 3:e försöket. Liite synd för hade velat försöka på 90 cm. Det räckte dock till en 3 plats av 10 startande så är nöjd att han ens kom så nära 80 cm. Han har bara hoppat 80 cm en gång så är glad att han fortfarande vill =)
 

Elwis hoppar 60 cm ♥
 
Nästa tävling är den 27 tror jag.
 
//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0