Längtar såå!

Jag längtar jättemycket tills jag och Lovisa ska på domarläger i Kalmar. Faktiskt så har jag aldrigt varit så långt söder ut i Sverige :o Fatta vad nära skåne det är!
 
Lägret kommer att pågå under 4-7 april och vi kommer måsta plugga lite reglemente och hinna vara domaraspiranter på tävlingar innan vi far.
Nu i helgen ska jag hinna bisitta i minst 2 klasser, tror att det blir svår krok x2 och höjdhopp ej elit eftersom jag tävlar alla andra klasser. Lovisa kommer mest troligt att sitta medelsvår krok x2 och höjdhopp elit, så som jag räknat ut iallafall.
 
Nu ska jag fara och rida lektion och sen bär det av mot ICA en snabbis för att köpa in lite lunch till alla tävlande i helgen. Jag hade tänkt mig att servera vofflor! =D


En bild på en tävlingsdag från förra året fast ungefär vid samma tidpunkt som nu.
 
Hoppas verkligen att jag och Love lär känna många nya härliga kaninhopparvänner! See u there guys! :D
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Hedda

lägg ut en fråga på forumet om vem mer som ska fara. vem vet, kanske är folk ni känner! :-D

Hursom, Domarlägret is the shit. ;-P

2013-02-01 @ 18:41:09
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se
Postat av: Hanna

*hahahahha* jag och Daisy på bilden juuuu ;-P

2013-02-01 @ 19:09:11
URL: http://hannaasliv.blogg.se
Postat av: Alecsandra

Är så himla avis på alla ni som åker på domarlägret.. VILL OCKSÅ!!
Har inte haft så himla roligt på sååå länge, skulle mer än gärna göra om det:) Tror dock inte det blir lika kul med licensen eftersom nervositeten är en del av upplevelsen;)

Ha så himla kul och gör mycket som aspirant innan, bygg banor, diskutera med domare, sitt bisittare, gör banskisser osv. Det lönar sig, det lovar jag :)
Kan även avslöja att från oss kommer Sofie och Emma att åka ;)

Svar: Det låter askul så jag är grymt taggad! =D
//Linnea

2013-02-02 @ 00:11:25

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0