Tävlingsresultat!

Tävlade i söndags, såhär gick det:
 
Svävast Wentworth
Elwis var först ut av mina kaniner. Han hoppade Elit krokig x2 och kom 5/17 i första rundan (kommer inte ihåg vad han gick på i grund och final) och i andra kom han 3/16 på 3+1. I höjdhoppen elit kom han 5/11, han hade hoppat så mycket han fick hoppa och det var varmt så jag är inte missnöjd eller något. Duktiga killen! ♥
Han hoppade fint, men var lite smått virrig. Det var länge sedan vi hoppade krok ;)
 
 
Lilla Lakritz
Lakritz hoppade msv krokig x2. I fösta kom hon 3:a (kommer inte heller ihåg vad hon gick på, vet bara att ingen pinne delades ut i klassen) och i andra rundan var hon mer taggad och sprang flitigt på. 1+2 och en andraplats, pinne och svårklassning i krok med! =D♥
 
 
Khaos Stjärnstoft
Sväva hoppade lätt krokig x2. I första gick hon på 2 fel (framkanter) och jag fick 1 fel jag med, lyckades trampa till på kollonens ena bottenplatta så ni fattar vad som hände :P
I finalen gick hon på 0 fel, kom 2/17 och tog pinne!
Omgång nr 2 var hon lite trögare i grunden men sprang fortfarande på. Mitt framför W:et la hon sig ner och tänkte brunsta (hon är bara 6 mån gammal!!!) men som tur var så skärpte hon sig och hoppade vidare på 0 fel. I finalen räsade hon hela loppet och jag lät henne hoppa sista hindret som var halv 2-an från en omöjlig vinkel då hon hade så mycket fart och jag ville inte förstöra mer så hon petade till framkanten där. 0+1 räckte till en 2:a plats, pinne och msv klassning i krok! Hon har startat krok 5 ggr så jag är nöjd ;)
 
 
Ni får lite bilder imorrn så inte inlägget bli onödigt långt.
 
//Linnea
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktiga kaniner du har!! Lilla donnan är redan medel! :O. Imponerad ;)

Svar: Tack!Hahah, jaa hon är så duktig så =P
//Linnea

2013-02-04 @ 18:02:00
Postat av: Hanna ♥

Va duktiga dom är! :D Önskar att jag bodde på landet... Hade mina knainer kanske varit lika bra som dina? ;D Du ska vara stolt över dom oh dig själv som har tränat dom så bra! :D

Svar: Tackar! =DOm både du och kaninerna gillar hoppning så brukar det gå finfint på tävling ;)
//Linnea

2013-02-05 @ 20:26:10
URL: http://hannaskaniner.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja! Det gör vi båda. Men måste träna Skorpan i olika miljöer, ljud runt om, och med mycket folk runt liksom. :)

2013-02-06 @ 16:53:55
URL: http://hannaskaniner.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0