Kaninåret 2013 är redan fullbokat!

Viktiga datum att komma ihåg:

  • 16 Februari, Årsmöte, BDKH
  • 17 Februari, Hjärtecupen, ACKH
  • 9-10 Mars, Svenskt Mästerskap i Längdhopp & Rakbana, GKHT
  • 4-7 April, Domarläger, KoKH
  • 22 Juni, Sveland Cup deltävling 2 (Midnattsolscupen), ACKH
  • 24 Augusti, Sveland Cup deltävling 3 (Skördedagarna), BDKH
Tror inte att det är något mer för tillfället... Hoppas att vi ses på något av alla dessa arrangemang =D
 

Bild på snuskgubben från igår
 
Har också lite beslutsångest inför lördagens tävling. Det är så att det är höjdhopp, jag har en kanin i elit och en kanin i ej elit samt att jag måste sitta bisittare i en av klasserna eftersom jag ska bli domare till våren.
Vilken klass väljer jag då?
Eliten med Elwis som förövrigt är lite snuvig och har hoppat mycket på Kista, eller opålitliga Lakritz som man inte vet om hon kommer hoppa eller inte nu när hon är brunstig och arg omvartannat? Fattar ni vilken svårt val jag står och ska bestämma?! Hahahah #Nolife #Livsviktigt #Seg #Kaninhoppare
 
//Linnea
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

En sak vet jag, vi ses på domarkursen:)

2013-01-15 @ 21:39:43
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: Malin D

Du har inte funderat på första deltävlingen i Sveland oxå? :) I Dalarna, jag far om du vill haka! =D

2013-01-16 @ 00:17:54
URL: http://boldpest.blogg.se
Postat av: Nightflies

sv: Ja jag har en uppfödning som är reg hos skhrf Night Flies Hoppakniner dock tar jag kullar väldigt sällan, ska ha en i vår dock :)
Vilka hinder har du från Libra?

Postat av: Gabriella

Ses på SM:et mamma ska starta i längd med Lassie:)

2013-01-17 @ 20:00:15
URL: http://storugnshk.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0