Svar på tal!

Jag är jätteledsen för att det inte kommit några inlägg här på bloggen, men jag har inte så mycket tillgång till internet justnu. Ni får överleva utan SvartKanin till på tisdag :(
 
Fråga ställd av My:
Vem är honan som Elwis parades med på SM?

Svar: Honan som Elwis parades med är Socka och heter Forjoy's Glitter in the Air och är en fin viltgråmantlad harkorsning. Jag tror dom kommer komplettera varandra bra och att ungarna blir trevliga individer till både hoppning och kel. Hon är elitklassad i bana och i längd där hon hoppat 200 cm :)
Det blev 6 lyckade parningar och Socka var jättebrunstig så bäbisar borde det allt bli!
 
Socka:
Hoppas att det var OK att jag lånade bilden.
 
Fråga ställd av Elin:
Kollade igenom några av dina hinderbyggen och jag tycker att dom är as fina! :D 
Kan du berätta hur du byggde X:et, ritning osv? :)

Svar: Kul att du gillar mina hinderbyggen! Kan se om jag kan fixa ihop en ritning till sommaren då jag får mer tid över till hinderbygge mm :)
 

Sväva hoppar mitt hembyggda X som bäbis.

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0