Tävlingsresultat!

Var och tävlade i Boden idag. Det blev att jag stannade hela tävlingsdagen.
 
Sävast Wentworth
Elwis hoppade jättefint idag! I elit rak nr 1 gick han på 1 fel i grunden (ledaren). Han hoppade snyggt och luftigt, ingen korrigering utan säkert rakt fram! Det var vattengraven han rev och klarade dom stora maxade boxarna så jag klagar ju lixom inte ;)
Eftersom det bara var 7 startande så bestämde jag mig för att inte sätta någon press på han i finalen, då gick han på 3 fel men det räckte ändå till vinst!
I elit rak nr 2 var det tilräckligt många startande för cert och det var mycket stoora maxade kombinationer. Jag tänkte "åhnej, ingen Elwis-bana" men tänk vad fel jag hade! 0+1 och vann klassen CERT! =D
Nu är lilla miniElwis ett cert ifrån Great Champion i båda grenarna. Det bästa är att han kan ta det i vilken klubb som helst!


Khaos Stjärnstoft
Sväva hoppade lätt rak. Hon gick egentligen på 0+0 men klantig förare som jag är så river jag X:et med koppeländen påväg till nästa hinder så 1+0 men det räckte till vinst och en msv klassning!
Hoppade lätt rak UT i nr 2 och hon 0+0 snabba lopp så hon är klar inför medelsvåren nu.
 
Fina kaniner jag har ♥
Tagga SM nu om en vecka! :D
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Tilda

Grattiis! :D

2013-03-03 @ 05:01:09
URL: http://ponnikanin.blogg.se
Postat av: sara

ojoj vilken racefart! Vad kul :) Grattis!!

2013-03-06 @ 07:35:12
URL: http://beautifulskaniner.blogg.se
Postat av: Klara

Grattis! Mkt imponerad!

2013-03-09 @ 08:59:30

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0