Detta kommer upp

En sak som jag tycker är jätteroligt är när ni ställer frågor och ger mig saker att blogga om. Då vaknar Linnea till och blir inspirerad!

Har fått två frågor i dom senaste inläggen:
Nr 1 är från "Clara" och hon frågar om jag kan visa hur jag klipper klorna på en kanin.
Nr 2 är från "T" och personen är intresserad av kaninhoppning och undrar hur man får upp sin kanins intresse, hur det går till på en kaninhoppnings-tävling och hur uppklassnings systemet ser ut, dvs pinntabellen och kan lägga till några grundläggade regler också som är bra att veta.

Dag 1: Hur man kan få sin kanin intresserad av att hoppa.
Dag 2: Hur jag klipper klorna på mina kaniner.
Dag 3: Uppklassnings-tabellen.
Dag 4: Grundläggande regler.
Dag 5: FILM- följ med på en tävling med mig (den 17 nov). Här är alltså min lista på det som SKA komma upp framöver, kan hända att jag slänger in något annat inlägg emellan också.
 
Kan hända att jag slänger in ett till inlägg emellan också =)
 
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: T

Åh tack så jättemycket! Ska bli så roligt att se! Längtar, kram

2013-11-08 @ 19:38:49
Postat av: kaninenvincent.blogg.se

Vad kul att du tog mitt förslag :kr

2013-11-09 @ 16:47:53
URL: http://kaninenvincent.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0