Vila i frid mina finaste änglar

Nu är det väldigt länge sedan jag bloggade och även fast ni inte fått inlägg så har jag haft ett flertal besökare och nya kommentarer vilket är jätte roligt ♥
Hoppas att ni har haft det ett bra sommarlov, jag däremot har inte haft det särskillt lyckosamt med kaninerna denna sommar...

Både Lakritz, min "svartkanin" och min finaste hoppkanin Elwis har vandrat vidare. Jag har ju kvar Sväva, Foxy, Mongo och Oskar men det är inte samma sak utan min första kanin och första hoppkanin.

"Lilla Lakritz"



"Sävast Great Champion Wentworth"


Kommer aldrig glömma er, finaste kaninerna jag hade och någonsin kommer att ha.
Fan va de är orättvist...!!

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Tilda

Så himla tråkigt och orättvist... Vila i frid! <3

2014-08-29 @ 14:14:26
URL: http://ponnikanin.blogg.se
Postat av: Moa

Vila frid finaste Lakke och Elwis <3

2014-09-01 @ 12:20:35
URL: http://moahelanatten.blogg.se
Postat av: Smilla

Nej! usch vad hemskt! Vad dog dem utav?

2014-09-09 @ 20:01:41
Postat av: Linnea Nordvall - Foto

Men gud stackaren, har också precis mist min katt som bara blev 1 år. Så vet att det är svin jobbigt att mista sin äskade. Hoppas verkligen att du har haft ett bra sommarlov utöver din sorg :/

Vet inte om det är för mycket att fråga med vad hände?(Du behöver inte svara om det är för jobbigt eller så)<3

2014-09-11 @ 20:39:41
URL: http://photho.blogg.se
Postat av: Ellen

Åh gud va hemskt! :( Hoppas du mår bättre snart
tänkte ja skulle kolla in din blogg för de var väldigt länge sen (började läsa din blogg när du fick elwis och slutatde lite efter du fick sväva). inget personligt ;) ja sluta kolla på alla bloggar och ja sluta blogga själv också för den delen

2014-10-19 @ 02:24:14
Postat av: Clara

Fy vad orättvist jag vet (tyvärr) hur det känns ;( vila i frid finaste små niner <3


2015-01-05 @ 12:23:57
Postat av: Anonym

så hemskt vet hur det känns

2015-02-15 @ 12:14:12
Postat av: ")

"(

2015-08-22 @ 17:34:09

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0