Kaninrumpor ♥

Fråga ställd av Hanna Sahlqvist:
Hur mycket väger dina kaniner? :D

Svar: Lakritz - 2 kg
Elwis - 2,2 kg
Sväva - 2,6 kg
Foxy - 2,1 kg
Damona - 2,1 kg
Mongo - 2,9 kg
 
Fråga ställd av Julia:
Vet du när man kan ta ut sin kanin om de är inne kanin?:)

Svar: Det beror helt på var du bor i landet och hur varmt kaninen bott inomhus. Jag skulle rekommendera att flytta ut kaninen vid max 15 graders temperatursskillnad, det blir i ungefär maj.
HÄR finns ett till liknande svar på tal.
 
Elwis och Sväva har olika svansar när dom hoppar. Så söta bakar :')
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: ☆Ida☆

Hur mycket ska en vädurs korsning väga unjifär? :-)

2014-02-26 @ 10:23:10
Postat av: Desiree

Hej, fina kaniner! Har en liten kanin blogg som det är just nu frågestund så kika gärna in och ställ frågor :)

2014-03-01 @ 20:10:29
URL: http://www.desireeg.devote.se
Postat av: H A N N A ♥ K A N I N B L O G G

Har du tråkigt någon dag skulle jag vara evigt tacksam om du ville skriva ett inlägg om hur det går till på en tävling, från att du sätter dig i bilden på väg dit tills du sitter i bilen på vägen hem? :D

2014-03-02 @ 21:37:18
URL: http://socos.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0