27 maj!

Fredag igen! Gud vad dagarna går fort, såhär före sommarlovet :) Det är nog för att vi inte har nå läxor :P
Ikväll så ska jag rida på LRK, jag vill ha Henning, såklart!
Å nu har min nya transportbur och akitaskålarna kommit :D Det återstår nu bara selen och kopplet...

Tänkte hoppträna lite imorrn (Näst sista hoppträningen inför tävlingen den 5 juni!!!)
JAG DÖÖR!!! Det kommer gå åt skogen! :S Jaja, vi kan bara göra vårt allra bästa...

Inget mer att skriva om justnu iaf...
Jag ska göra ett inlägg ikväll om min andra kanin som avled i sommras...
R.I.P Morgan ♥

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0