Liten hoppträning hos Sandra!

Som rubriken lyder så har jag varit en sväng och hopptränat med kaninerna hos Sandra.

Lilla Lakritz
Hon har fått mycket bättre fart på sistone, men dessvärre så har hon börjat slarva mer...
Är ändå nöjd med dagens träning då hon skötte sig jättefint!

Sävast Went Worth
Elwis, min Elwis... Ja, man kan säga att han nosade rätt så mycket idag. Det har börjat bli riktigt irriterande!
Han hoppar ju så himla fint nu och det, men då är det nosandet som sabbar allt. När jag sätter fingrarna under hakan flyger han allvärldensväg åt sidan eller pissar ner mig.
Men jag ska ha tålamod och visa vart skåpet ska stå.
Du är jätteduktig ändå bebi ♥

Blev tyvärr inga nya bilder, så ni får nöja er med ett par gamla :)




//Linnea

Kommentarer
Postat av: Emma

Trist att han snuskar. Bara att jobba på, det löser sig säkert!

2011-11-05 @ 22:15:36
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Munkpeppar...munkpeppar.. MUNKPEPPAR!

2011-11-06 @ 09:37:33
URL: http://typkaniner.blogg.se/
Postat av: Elin B

Gene var ju jätte hanig i början men tillslut släppte det!

Finns inte så mycke man kan göra igenkligen, munkpeppar funkade inte på han iaf! Det är bara att försöka få dom framåt för oftast när dom ser hindret fokuserar dom på det och hoppar, dock så får man kämpa men det blir bra tillslut! :-D

2011-11-09 @ 23:01:22
URL: http://eelinb.devote.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0