Jag börjar redan nu!

Bättre tidigt än aldrig, eller hur var det nu?
 
Jag tänkte börja med att presentera en av gästbloggarna, jag själv då. Den som sitter bakom datorskärmen och skriver det här heter Hanna och jag har bloggat på Typkaniner.blogg.se, bloggen finns kvar men jag bloggar inte där längre och jag har ingen aning hur man tar bort den, haha. Nu bloggar jag iallafall HÄR  om mitt liv där kaninerna givetvis ingår. Jag är en av dom 30 stycken medlemmar i Norrbottens Kaninhoppare, alltså samma klubb som Linnea. Jag lärde känna Linnea den 5 Juni 2011, vilket jag kommer ihåg noga! Sedan dess har Linnea varit en av mina bästa vänner. Det enda problemet är väl bara att vi bor ganska långt ifrån varandra, men vi brukar träffas ganska ofta ändå.
 
Jag Hanna då är en tjej på 13 år, jag fyller år i September. Jag står som stolt ägare till Solrosgårdens Whisper of the heart och Sävast Kärleken är stark som jag är delägare på tillsammans med min kusin. På min lilla kaningård väntas det en bebis. Vilken uppfödare, färg, namn, föräldrar vet jag inte. Men jag vet att en bebis ska det bli då jag äntligen har plats för det!
Jag kommer blogga direkt ifrån Husdjursmässan i Kista 2013 då jag ska dit med Doris (Solrosgårdens Whisper of the heart) och Hedda's Kyra (Snöflingans Kiwi crush). Båda kommer att tävla Stockholmstrofén vilket jag ser fram emot! Men jag kommer inte bara blogga från Kista, utan jag kommer slänga in recept på ett mysigt julbord för din kanin till julafton, snöiga bilder på mina små och annat skojigt!
Daisy, Sävast Kärleken är stark. Bilden är fotad av Lovisa W-B
Rak: MSV **
Krok: Svår
Höjd: ELIT
Längd: Ej elit (Startad 2 gånger)
Doris, Solrosgårdens Whisper of the heart. Bilden är fotad av Lovisa W-B
Rak: ELIT 1 C
Krok: ELIT
Höjd: Ej elit **
Längd: Ej elit **
 
Hoppas ni ser fram emot en rolig tid med mig som gästbloggare!

Kommentarer
Postat av: Johanna

En fråga: hur gör du så där så man skriver t.e.x HÄR så är det typ en länk som man bara trycker på sen?:)

2012-12-15 @ 17:39:57
URL: http://nattstad.se/johannasundling

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0