Ännu mer Sväva och ridbilder!

Jag börjar med att svara på en kommentar...
 
Från Dessi:
Gud vilka fina bilder! Hur lyckas du få så bra bilder när hon skuttar? :)
 
Svar: Kul att du tycker at dom blev bra! Jag fotar på inställningen "Auto" med blixt, det är bäst så när det är mörkt ute :)
 
Hahahha! Tokan. Måste verkligen filma och visa när hon är i hagen. Hon glädjeskuttar i varje hopp :') ♥
 
Jag och Joeri från idag :P
Hanna agerade fotograf ;)
 
Imorrn blire upp med tuppen och iväg på tävling! Vi seeees!
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint du rider :D

2012-11-25 @ 21:14:39

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0