Hoppträning med cheyyerna!

Det vart en "liten" träning före helgen, fast nu med nytt besök! =D
Dom som kom var alltså Hanna, Lovisa, Amanda och Angelica, fast Angelica hade ingen kanin med sig.
 
Det var Sväva och Elwis som fick träna.

Khaos Stjärnstoft
Sväva har gjort stora framsteg sen i lördags. Idag hoppade hon faktiskt väldigt bra! Det blev 3 fina rundor, vissa hinder var tillåmed på lätthöjd :D
Fintjejen!
 
 
Sävast Wentworth
Elwis sög... Jag har nog aldrig sett han bryta ut så mycket någonsin. Kan nog säga att jag ALDRIG mer tränar hemma med han. Punkt.
 
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Emma Jonasson

Fina småtussar!

2012-11-02 @ 12:27:11
URL: http://fotoryttarnas.se/
Postat av: Nattis :D

BEBIS <33333


Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0