Tävlingsresultat från 2 helger

Nu har det inte blivit något bloggande på ett tag pga att jag helt enkelt har glömt bort haha xD
Tänkte uppdatera lite med tävlingsresultat och annat. Det har hänt MASSOR under dom senaste 2 veckorna, både bra och väldigt dåliga saker. Berättar lite mer sen för er som inte vet...
 
Resultat från O-ringen 20-21 juni

Sävast Ch Wentworth
Elwis kom 2/14 i ena krok eliten på 4+3 och 3/14 på 1+2 i ena rak eliten. Det var ett tag sen han ens ville ta placering så jag är nöjd då han kändes fin och hoppade maxde boxar som om det vore en enkel match = han börjar lära sig att inte hoppa av för tidigt.
 
Khaos Stjärnstoft
Kommer inte ihåg vad hon gick på i första kroken, men minns att hon missade sin första msv krok pinne med 1 sekund (!!!) på 1+1... Surt.
I första rak msv vann hon klassen på 1+1 och gick upp till svår (holy fuck). Hon kan ju inte ens hoppa medel =(
 
Foto: Moa Kinisjärvi
 
Resultat från Klubbmästerskapet 27-28 juni
 
Elwis bröt tån dagen innan så kunde inte följa med och tävla...
 
Khaos Stjärnstoft
Sväva gick på 4 fel i båda msv krokarna, rev skithinder osv.
 
Sväva hoppar ut ur bilden xD        Foto: My Paulusson
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Elin

Lite tråkigt att du inte bloggar lika aktivt nu, men då blir man ju desto gladare när det väl kommer ett inlägg :D
Får passa på att skriva ett litet hejja till Sväva! Duktig tjej som plockar pinnar på löpande band nu. Spåren fixar hon säkert galant ;)
Hoppas allt går bra med Elwis <3

2013-08-01 @ 23:44:48
URL: http://starsbilder.blogg.se
Postat av: Elin

Självklart menar jag ju inte att Sväva klarar spåren galant, utan det skall ju stå svåren såklart :P

2013-08-01 @ 23:46:26

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0