FÖRLÅÅÅT MIG!

Nu har jag haft en liten bloggpaus här ett tag. Tiden och lusten har inte funnits där, men ni svek mig ändå inte och kikade in i hopp om att få läsa ett inlägg. Då blir jag glad och motiverad!
 
Tävlade i söndags i grannklubben Västerbottens Kaninhoppare. Det blev bättre resultat än väntat och jag är skitnöjd!
 
Sävast Wentworth
Elwis kändes taggad redan när jag släppte ner han på uppvärmningsmattan, ville springa omkring och undersöka och var glad ävan fast han bara har en tand ;)
I elit kroken gick han på 2+1, ledde inför finalen och lyckades få bäst i finalen också. Detta ledde alltså till en självklar vinst! Det som gjorde mig förvånad och glad var att han har lärt sig att hoppa maxade elitboxar utan korr och rivning i bakkant! =D
I elit raken gick han på 1+2 fel, ledare inför finalen igen. Woop vad nervös jag var... Han lyckades vinna den eliten med och blev därmed vinnare av Hjärtehoppet ♥
 

Orkade inte redigera bilderna och hoppas att ni nöjer er med "kvalitén".
 
Khaos Stjärnstoft
Sväva debuterade medelsvår krokig. Hon var inte så taggad utan slöade på lite. 5 fel totalt men hon lunkade på igenom hela banan utan korr eller osäkerhet så jag är nöjd ändå =)
I lätt raken kändes hon mycket mer vaken och kvick. Resultatet blev snabba 0+0 och vinst!
 
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jättestort grattis till Elwis^^

Svar: Tack! =D
//Linnea

2013-02-20 @ 17:43:32
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: Tova

Hej! Grattis till Elwis! Kan du ha en frågestund någon gång? Det skulle vara jättekul!

Svar: Tack! Jo det kan jag ha snart =)
//Linnea

2013-02-21 @ 08:24:54
URL: http://toovaisaksson.blogg.se
Postat av: Gabriella

Grattis till vinsterna med Elwis och Sväva:)

Svar: Tack! =D
//Linnea

2013-02-21 @ 14:53:43
URL: http://storugnshk.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0