Det enda man behöver

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Nadja

Truth.

2013-11-07 @ 17:08:51
URL: http://smasotaniner.blogspot.com/
Postat av: T

Hej! Jag har en kanin från januari min första. Och han är inte så intresserad av kaninhoppning men hoppar ungefär en mini-klass (inte tävlat). I förra veckan kom hans kompis som med sin förra ägare tävlat upp till medelsvår i hoppning rak, krok tävlar han i lätt. Kan du förklara i ett inlägg hur det funkar på en tävling och hur det funkar med alla pinnar kaninerna får. Hur får de dom? Och vad ger det? Hur många pinnar till nästa klass? Förklara jättegärna mer. Skulle bli superglad om du kunde göra det och berätta hur det går till på en tävling! Tack på förhand, du har superfina kaniner! Kram från mig!

2013-11-07 @ 21:01:29
Postat av: Beatrice Rudberg

Haha, självklart är det så;)

2013-11-07 @ 22:34:48
URL: http://coloursforlife.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0