27 april

Idag var skolan bara i 5 h :) Sen gick jag till Moa, hon hade en "voltkurs" på studsmattan för mig :D Jag lärde mig näästan en frivolt! Jag åt middag hos henne också (vi åt parisare :p) och tränade läxa.
Jag har också börjat på en ny header, för att min ser liite kvaddad ut justnu :/ men den duger ett litet tag till iaf!
Imorgon slutar vi skolan typ halv tolv. ;D Maria N kommer och fotar fetknoppen en stund efter hon har varit hos Gaten :)
Här har ni nåra bilder från i vintras.


Mitt allt ♥


Fiina röda ögon...

//Linnea

Kommentarer
Postat av: sandra

2011-04-28 @ 08:40:36
Postat av: sandra

skulle du vilja fixa en header till min blogg?? :D

2011-04-28 @ 08:41:55
URL: http://www.sandraaerikssonn.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

Joo de kanske jag kan, men jag är inte världsbäst på de :)

2011-04-28 @ 12:21:11
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0