Pilens Icosi

Emma om S.N.Ö:
Vilken är den madagaskarfärgade?

Svar: (För er som inte har läst bloggen så länge) Det är Pilens Icosi, eller bara "Icosi" som han kallas.
Det var meningen att jag skulle köpa honom så jag hade han på foder hela sommaren. Tyvär så blir denna herre ganska aggresiv när han inte aktiveras väldigt mycket, och är därför ingen "nybörjarkanin". Då detta verkligen är en mycket fin och snygg kille så var det ett väldigt svår att fatta beslutet, jag kunde inte varje dag av rädsla kasta in maten i buren eller när jag hanterade han att alltid behöva använda transporuburen som mina "händer".

Då jag tror att han hade haft det bättre hos någon som kan detdär om lite arga kaniner valde jag att han inte skulle få stanna kvar hos mig. Jag saknar honom faktiskt mer än vad jag trodde att jag skulle göra, då detta är en kanin som har så många bra stunder! ♥

Jag har lärt mig massor om hur man hanterar lite arga kaniner och det är någonting som jag kommer att ha användning av framöver.
Tror att denna kille har mycket kvar att ge då han är en superhoppare!
Om du är intresserad av att köpa Icosi, mejla då till [email protected] eller ring :073-8044224

Klassad:
Rak: Svår 4 pinnar
Krok: Svår 2 pinnar
Höjd: elit, 75 cm
Längd: elit, 200 cm



Äg: Frida Johansson

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Hanna

Han är riiiktigt fin!<33

2011-12-10 @ 07:12:18
URL: http://typkaniner.blogg.se/
Postat av: Emma

Riktigt söt, ser ut som en nallebjörn =)

2011-12-10 @ 07:32:06
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv; Omg, hur långt hoppa hon?! :D<3

2011-12-11 @ 00:24:59
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0