Svar på tal!

Anonym om Julgodis, eller vad man nu vill kalla det!:
Sökte lite på google så kom det här upp... Verkar som ett bra tips så borde kanske prova men jag undrar om dom blir hårda sen? Läste på en annan blogg och då hade dom ett liknande recept fast dom hade ungnsluckan öppen och värmen var endast på 80-100 och där stod dom i sa en timme?

Svar: Det här är verkligen någonting som kaninerna bara älskar! Dom blir lite hårda när dom torkat, ja.
Alltså jag vill inte säga exakt hur lång tid det tar eftersom det varierar beroende på temperaturen i ugnen och på tjockleken av morotsbitarna. Därför skrev jag bara att när kanterna börjar korva sig lite eller att dom börjar torka upp är ett tecken på att dom är klara :)




★Glöm inte att anmäla er till min JULTÄVLING! ★
                  Avslutas den 24/12

//Linnea

Kommentarer
Postat av: <3Ellen!!

S: hehe yes

2011-12-19 @ 19:01:28
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: Linn+ea

Hej :)



Är du intresserad av 4st kaninhinder för totalt 800:-? :)

2011-12-19 @ 22:05:16
Postat av: Linnea

sv Linn+ea:

Jo, det kanske jag är, mejla mig på [email protected] så kan vi prata vidare :D

2011-12-19 @ 22:19:44
URL: http://svartkanin.blogg.se/
Postat av: anonyma jag!

hejhej!

först Tack så jätte mycket för svaret, hade faktist inte räknat med det! Provade att göra några till min kanin... hon dissa mig ganska mycket! hon går bara iväg när jag försöker ge henne. har provat att lägga dem i matskålen men tror inte ens det har funkat! :D och jag kom på att de faktist blev hårda när jag lät dem stå i något dygn!:D Tack för tipset trots att det inte funkade på min lilla älskade! (kommer nog fortsätta följa din blogg!)

2011-12-20 @ 18:06:34
Postat av: anonym

var försvann min komentar??

2011-12-20 @ 18:13:55

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0