12 juli!

Idag så har burbygget stått still och kommer igång på torsdag.

Jag har varit och fotat när Viktoria red Bob idag. Bilder kommer lite senare...

Och jag tror att jag glömde berätta att jag valde namnet Sävast Went Worth till Carven. ♥ Blir att hämta han i helgen! Guudh vad jag länktar... :D ♥




Min lilla nybörjar Lakritz som nu har blivit...




... till en SUPER LAKRITZ!!! ♥

Jag vet att jag tjatar lite om det men jag har bara lite svårt att fatta att hon faktiskt är bättre än jag någonsin trott... Nu är det bara att visa upp de på tävlingarna också :D

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

linnea du och Lakritz kommer gå långt för ni är så 7kt bra :D

2011-07-12 @ 23:44:40
Postat av: Linnea

sv: Tack! :D

2011-07-13 @ 12:34:07

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0