Svar på tal! (Selspecial)

Sandra om Ännu en till sele!:
Säljer du några selar som du sytt själv? :) Är isåfall intresserad!

Svar: Jag kommer först att experimentera och sy selar till mig själv, sen så får vi se om det lönar sig att sy och sälja. Men om den dagen kommer så lovar jag att lägga ut ett inlägg med mer info osv... :)

Emma om Ännu en till sele!:
Snygga :)
Vart har du köpt metallringarna?

<3Ellen!! om Ännu en till sele!:
Fin fin!! Var har du köpt metallringarna :P

Svar: Tackar! Just domhär "metallringarna", D-ringarna, har jag klippt bort från en ful väska. Men jag antar att det går att köpa i tygaffärer eller pysselaffärer för en inte så dyr peng. Ska fara och köpa några stycken så jag kan säga vilken affär och hur mycket dom kostar ;)

Victoria om Ännu en till sele!:
Åh! Dom är verkligen jättefina! :D Kommer du sälja koppel någon gång? :p

Svar: Tack så mycket! ♥ Som jag sa om selarna kommer det också bli med kopplena. Alltså jag ska först improvisera själv och sen så får vi se vad det leder till ;D

<3Ellen!! om Ännu en till sele!:
Var är du och hoppar med kaninerna? (så du har grus)

Svar: Ja, jag är och hoppar på en vanlig grusfotbollsolan på skolan nedanför mitt hus. Om man bara vill träna rak så går det ju också bra på en vanlig rak grusväg eller krok på infarten (OBS! endast om man ha smått grus, annars kan det skada tassarna om man hoppar på asfalt eller grovt grus)



Vad roligt att så många är intresserade i mina selar och koppel! Det är riktigt kul när det inte bara är jag som tycker om lite "småpyssel" :D

Hoppas att ni blev nöjda med svaren...

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska tävla på söndag!! :D

2011-11-08 @ 20:44:19
URL: http://typkaniner.blogg.se/
Postat av: <3Ellen!!

tack för svar!

2011-11-08 @ 20:45:44
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: Hanna

Japp! Cec smsade mig under dagen och sa att lokalen var ordnad och klar! :DDD TAGGA!

2011-11-09 @ 15:24:59
URL: http://typkaniner.blogg.se/
Postat av: <3Ellen!!

vad tycker du är bäst: bog eller h-sele?

2011-11-09 @ 19:09:33
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: <3Ellen!!

jag vet ej för jag har bara prövat h-sele men jag kommer köpa/göra ett bogsele och kolla magsele har jag verkligen viljat pröva,Är dom rymmnings säkra?

2011-11-09 @ 20:42:38
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0