Presenter!

Jag fick detta i födelsedagspresent:

♥ Ett till fack på 2-fackaren, så nu blir det en 3-fackare!
♥ 1100:- Av farmor och farfar! (Det lär bli en ljusblå Atlas 20 open av pengarna)
♥ HEMLIS!!!
♥ 2 hästar till min samling!
♥ En maskot som min syrra sytt till mig!

Jag tycker att det var riktigt bra presenter! :D


Så snart har jag en 3-fackare!!!

Det känns riktigt svårt för mig att INTE berätta hemlisen för er, men jag ska hålla mig tills det är dax...
---------------------------------------------------------------------------------------------
    (`*•.¸(`*•.¸☆¸.•*´)¸.•*´)
☆«♥Glöm inte frågestunden!♥»☆
    (¸.•*´(¸.•*´☆`*•.¸)`*•.,)

//Linnea 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kul med ett tredje fack! :DD

När berättar du hemlisen? Såå nyfiken!

2012-03-06 @ 19:17:55
URL: http://smasotaniner.blogspot.com/
Postat av: Alva

Vill också ha en fackbur! Emma och jag tjajtar förfullt ;) När får vi veta hemlisen?

2012-03-07 @ 14:32:13
URL: http://vitchocolate.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0