Älska kaniner♥

Dom som inte har haft kanin eller har kanin har missat något stort!
Älskar verkligen kaniner och kaninhoppning, den enda nackdelen är att man måste städa så mycket hela tiden. Aja det är för fasen värt det =D
 
Lööövvee ♥
Diss till den feta dubbelhakan... Den som just börjat försvinna. Stackarn får ju inte ens nå pellets :(
 
Hiss att Elwis börjat bli glad och social igen, jag måste verkligen fortsätta pyssla om honom mycket. Han behöver tydligen det...
 
Ååååh! Kan inte fatta att hon är min, bara min ♥
 
Nu taggar vi tävling imorrn då, Elwis och Lakritz får slåss om placeringarna och bäbis får följa med och "inspireras" hihi!
Tack Moa för att jag får låna en tillfällig transportbur :D
 
//Linnea
 

Kommentarer
Postat av: Hedda

Behöver du köpa en ny transportbur??? vi har rensat ut massor av burar som är till salu... ;-P

2012-10-20 @ 17:17:16
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se
Postat av: Beatrice

Bebisen är ju så söt så man vet ju inte vad man ska göra!!!!!

sv: Är det inte en systemkamera du fotar med? Bilderna är ju så bra:) Jag älskar hararnas temperament:) Vill gärna ha en utmaning som man får jobba lite med...

2012-10-20 @ 20:51:40
URL: http://ebstli.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0