Min bilddagbok

Svar på tal!

Fråga ställd av Anonym:
Vad är ditt gästlösenord på BDB'n? Vill gärna se bilderna från SM :)

Svar: Till min BDB som heter SvartKanin lämnar jag inte ut lösen på till som jag inte vet vilka dom är osv men jag har en till BDB för endast kaninbilder från tävlingar och som jag fotat i kaninsyfte (från SM också). Där heter jag LNKaninbilder och på den kan alla gå in och titta samt ta bilderna på sina kaniner som jag fotat.
 

Jag har denna bild som Avatar till LNKaninbilder.
 
Idag har kusinerna varit här och hjälpt mig med kaninerna. Dom fick även prova hoppa Sväva på 2 lätthinder vilket uppskattades av båda ;) Sväva är så lugn och snäll mot barnen.
 
Nu ska jag ut och göra märlor till ett hinder så ska ni få se resultatet snart...
 
//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0