Nytt tillskott

Ett tag sen jag kikade in här. Felååt mej men har haft så mycket att göra. Slänger in ett inlägg nu när tiderna börjar närma sig JULLOV! :D Exakt 5 skoldagar kvar för min del. Den som väntar på nå gott, väntar aldrig för länge...

Screw you din jobbiga "dag-för-dag-lista", never again, men nu har jag ju provat på det iallafall. Är åtminstone skyldig er en film om hur det går till på en kanintävling.
Ska på 2 tävlingar nästa helg så ska inte glömma att filma då! Lovar =)

Varit på krok och höjd SM i helgen med Elwis och Sväva. Båda skötte sig bra, Elwis fick placering och blev 12:a i kroken på 1+4+4 och Sväva hamnade på 19:e plats i höjden på 70 cm.

Dessutom fick jag hem min nya kanin som jag väntat på sedan midnattsolscupen då Cea (Pinglans Gt Ch Cetacea) och Monnie (Stjärnan's S Ch Voodo) parades.
Kaninen är från Tina Larsson (Grenens Kaniner) och heter Grenens Loa Marinette Congo och är en stor harliknande järnblå hona.
Kallar henne Mongo för tillfället då jag inte föredrar kaniner med upp-öron som ni kanske vet ;) Jag är jättenöjd med henne (även fast öronen är paraboler) och är i full gång med att selträna och lära känna henne. Hon är ca 4,5 mån nu så man kan säga att hon är lite sent tagen, men hon tar allt possitivt även fast hon är osäker och rädd ibland.
Tycket mitt utgångsläge är bra i alla fall =D
Hoppas att jag inte uttråkade er allt för mycken nu med en massa text.

HAVE FUN

//Linnea
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Rudberg

Nämen så söt!:D

2013-12-13 @ 13:22:41
URL: http://coloursforlife.blogg.se/
Postat av: Moa

Kan du göra en ny kaninboda presentation? :) ha det bra

Svar: De borde jag väl kunna =)
//Linnea

2013-12-22 @ 09:39:17

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0