Sväva tränar medelsvår!

Idag tränade jag medelsvår med Sväva för första gången. Tränade mest inför helgens tävling så hon skulle vara lite mer förberedd än utan träning.
Moa och Alexandra kom också förbi och tränade =)
 
Khaos Stjärnstoft
Sväva var snabb som vanligt och verkade fatta ganska bra att det blev högre och längre än lätt. Hon sparkade lite på bommarna i första rundan, men sen vågade hon sträcka ut lite.
Jag är nöjd och hoppas att det går lika bra till helgen utan osäkerhet!
 

Syster fotade =P
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: TheEL

hon svävar ju ;)

2013-02-11 @ 13:40:41
URL: http://karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: Elin

Tränar du på någon klubb? Eftersom att jag såg dina hinder det var ganska många och dom e ju ganska dyra också?:)

Svar: Alla hinder är mina =)
//Linnea

2013-02-11 @ 15:56:37
URL: http://husdjusskvaller.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0