Tagga tävling!

Imorgon ska jag fara på 2-dagars tävling i Boden. Äntligen får jag tävla efter 1 månad bortrest.
Elwis ska hoppa rak och krok elit x2. Han kan somsagt bli Gt Ch men jag tror nämligen att han har andra planer :P
Sväva ska hoppa msv rak och krok x2. Jag tycker att hon borde ta minst 2 pinnar, men jag tror inte att hon håller med. Vågade förövrigt inte anmäla henne till höjd... Hon får mogna på sig lite först ;)
Bobbie ska hoppa svår rak och krok x2 och höjd ej elit. Han debuterar krok och kan ta sista pinnen i höjd så jag håller alla tummar och tår!
 
Elwis på Midnattsols            Foto: Moa Kinisjärvi
Jag ska även döma lätt krok x2, en rak elit och en höjd elit så det ska bli spännande i mitt sjukliga tillstånd. Hoppas av hela mitt hjärta att vi fått våran mick!
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Lycka till och krya!

2013-07-19 @ 20:52:55
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: Beatrice

sv: Det är han verkligen! Underbara Pinjo<3

2013-07-19 @ 22:28:35
URL: http://ebstli.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0