Nya bilder & Svar på tal!

Fråga ställd av Julia:
Vad kul! Du skrev tidigare att du funderade på att köpa en bebis efter Elwis, har du bestämt dig nu? 😃
 
Svar: I dagsläget är jag väldigt osäker på om jag vill ha en unge eller inte, så mest troligt så kommer jag hoppa över då jag är osäker...

Dom är verkligen så jättefina!
Julia Samson sa att dom var jättefina i kroppen och jättebusiga ♥
 
Forjoy's Crux ~ *Viltgulbrokad hane* Till salu! Intresse finns
Forjoy's Cheleb ~ *Viltsiames hane* Till salu!
 
Forjoy's Capella ~ *Viltzobelbrokad hona* Julia behåller
Forjoy's Castor ~ *Viltsiames hane* Tingad
 
Sorry för väääldigt usel uppdatering. Jag har inte haft lusten till att ens logga in på bloggen.
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Moa

Finaste bebosarna (A) <3

2013-06-15 @ 15:18:14
URL: http://Moahelanatten.blogg.se
Postat av: Frida

Vilka sötnosar! :D

2013-06-16 @ 21:27:26
URL: http://www.fridaskaninerochmarsvin.blogg.se
Postat av: Greta

Åh vad söta Elwisbarn, dom var då rätt lika honom :D

2013-06-16 @ 21:32:57
Postat av: Sophia

Jag är ev. intresserad av den andra kaninen. Men jag undrar vad det är för ras på gullisarna! Och sen så undrar jag var du bor. Haha, för jag hittar inte det här på sidan! Med vänlig hälsning, Sophia:)

Svar: Sök på Forjoy's Hoppkaniner på Google så kommer allt upp =)
//Linnea

2013-09-16 @ 15:45:06

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0