Svenska Mästerskapen i rakbana och längdhopp!

Då var rak och längd SM över för 2013! Helgen spenderades i Gävle tillsammans med världens bästa klubbkamrater och några till. Elwis presterade över förväntan och det var roligt att delta på mitt allra första SM med Elwis =)
 
Sävast (Ch) Wentworth
Som ni ser på namnet ovan så gick det superbra för Elwis! Under lördagen var han snuskig och spänd på uppvärmningsmattan så jag visste inte riktigt om jag skulle våga hoppas på något gott. På framhoppningen var han duktig och rev inget och sen hoppade han banan på 3 fel. Ganska nöjd då han gjorde sitt bästa efter situationen.
I andra omgången gick han på 2 fel varav båda var skitfel så liite surt, men ändå lungnande då han gick vidare till final.
På söndagen som då var finaldagen var han hur otaggad som helst på framhoppningen. Rev, nosade och såg inte alls särskillt brydd ut men på banan taggade han till. Elwis var hur fin som helst och nollade! Det var många kaniner som hoppade bort sig i finalen så jag satt där med svettiga händer och kollade på den aktuella rankningen var och varannan minut.
Tillslut var alla ekipage klara och en svensk mästare i rakbana var utsedd:


Elwis landade på en 5:e plats och knep det sista certet till Champion i rak! Han fick även hoppa segerlopp :'D ♥ Såå otroligt otippat och jag är huuur glad som helst! Kan tillägga att en fet grön/silvrig rosett hänger inne på mitt rum nu.
 

Elwis hoppar först av alla på filmen =)
 

Söte ♥
Han lär även bli pappa om ca 1 månad =)
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Hendrike

Han var så grymt fin i helgen!
Ni är så värda både placeringen och titeln :D
Längtar efter att få se alla fina bilder du och Hanna tog!
Kram

Svar: Vi tackar så mkt! Dom är uppe på min bdb nu =)
//Linnea

2013-03-11 @ 19:10:18
URL: http://www.misspinkies.blogg.se
Postat av: Tilda

Stort grattis! :D

Svar: Tack! =D
//Linnea

2013-03-11 @ 20:38:35
URL: http://ponnikanin.blogg.se
Postat av: Elin

Stort grattis än en gång!
Det var riktigt kul att träffa dig och jag hoppas verkligen att vi kommer stöta på varandra igen! :D

Svar: Tack dsm! Det var askul att träffa dig med, du är jättetrevlig =D
//Linnea

2013-03-11 @ 20:50:46
URL: http://starsbilder.blogg.se
Postat av: Night Flies

Oj jättestort Grattis! Gu visste inte att Elwis hade blivit så sjukt duktig! :) Önskar att jag också kunde få upp nån kanin till att iaf bli elit igen

Svar: Tackar! =D
Det e nice med elitkanin
//Linnea

2013-03-12 @ 13:05:06
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies/
Postat av: Hedda

Fina, Fina Elfwo! <3
och Du Linnea, var så duktig som hans förare! Med alla nerver och allt som hör till är det riktigt svårt på större arrangemang!

Krams och Grattis igen!

Svar: Vi tackar igen! Tnx för fina Elwan också ♥
//Linnea

2013-03-12 @ 15:06:28
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se
Postat av: Desiré

Grattis :D

Svar: Tack! =D
//Linnea

2013-03-13 @ 16:57:43
URL: http://jagochkaninerna.blogg.se
Postat av: Julia

Kul att ni löshoppade kaninerna i segerloppet! :D
Varför gör inte du det, förresten? :)

Svar: För att jag inte litar på att Elwis går rakt fram i banan men hög musik och klappande människor runtomkrintg. Vill ju inte göra bort mig inför alla...
//Linnea

2013-03-13 @ 20:24:26
URL: http://sunrays.blogg.se
Postat av: My

Vem blir mamman till ungarna? :D

2013-03-21 @ 14:31:14

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0