Svar på tal!

Frågan ställd av Elin:
Gud vad buren blev fin! Skulle vara kul ifall du berättade hur Foxy och Damona bor! :)
 
Svar: Dom bor med Lakritz än så länge och kommer att bo med henne så länge som det går. Kan visa vart dom bor snart typ ;)
 
Tävlade idag också. Såhär gick det:
Sväva står för dagens bästa prestation!
Debuterade svår krokig på 2+2 (ni ska veta vilka skitfel hon har, typ rätuppstående, A:et, snudd i framkant på platt) och fick en utanför placering och jag är väldigt nöjd!
I svår raken gick hon på 2+1 (trappan och en framkant + mitt egna hinder, enkel V) men det räckte till 1 plats av 10 och en första svår pinne! Hon hoppar såå luftigt och snyggt, fintjejen ♥
Hon tog hem höjd ej elit också på 75 cm helt stillastående och nytt personbästa (hade hon hoppat höjd elit så hade hon fått cert haha). En pinne kvar till elit och SM :D
Beskriver lite kort hur det gick för resten av kaninerna:
Elwis: 0+0 i lätt krok UT och 1+3 i msv rak UT, fast bar med fart i båda klasserna men tror att jag kör på msv UT ett tag till.
Lakritz: 6 fel i svår krok och 5 fel i svår rak. Rev ut sig på 60 cm i höjd ej elit.
Damona: 0+0 och vinst på mini krok debuten och 3 fel och ingen final på lätt rak debuten (enkel V, rätuppstående och box). Hur fin som helst ♥
Foxy: 0+0 och en andra plats på mini krok debuten och 1+3 på lättrak debuten (hon råkade hoppa in i ett hinderstöd för att hon stressade så mycket + 3 st boxar), 3e placering och pinne! Vad händer med mina skitungar som inte ens tränat lätt?
//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0