Mini hoppträning!

Idag så "hoppade" jag med Elwis för första gången. (Hindrena var max 8 cm höga och 10 cm långa)
Det är kanske lite tidigt än? Men iaf så hoppade vi inte ens minihöjd så det lär ju knappast skada ifall det var för tidigt. Jag vet att jag får hoppträna lätthöjd den 1 sep, så det är inte länge kvar dit.

Maria var också här och hopptränade med sin 7 dagar yngre hermelinkorsning Einar.

Båda skötte sig jätte fint :D

Elwis
Jag är såå STOLT över min lilla älskling! Han hoppade alla hindrena i fart, men var lite "virrig" och hoppade ut på sidorna ibland. (Men det var ju första gången)
Först så nosade han lite på bommarna så dom välte men sen gick de super! :D
Det ska bli riktigt spännande och se hur det går nästa gång!

Lakritz
Hon var som vanligt lite trög i början, men sen när jag taggat henne lite så blev hon mkt snabbare.
Nu hoppar hon faktiskt väldigt fint, så jag hoppas att det går bra på söndags tävlingen! ;)

Vi fotade lite på Lakritz så bilder kommer snart!


//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0