Pilens Icosi

Pilens Icosi "Icosi" som han kallas till vardags söker nu ett nytt hem där någon kan aktivera och älska honom.
Han är en pigg, snygg och grymt söt gubbe på ca 5 år (född den 22 maj 2006) som fortfarande har mycket kvar att ge på tävlingsbanorna. Han hoppar stort och luftigt och har en snygg och slank kropp med långa och fina ben.
När man funnit han kan han bli super mysig vissa stunder. Men han har väldigt kort tålamod. 

Han kan vara lite lömsk i buren, så han behöver någon mer erfaren person.

Annat som kan vara bra att veta:
E: Kurre 5764
U: Flamencos Ch Omega

Klassning:
Rak: Svår  (Jag är inte säker på hur många pinnar han har i banhoppning)
Krok: Svår
Längd: Elit (200 cm)
Höjd: Elit (75 cm)

Pris: 300:- Men hemmet är viktigare än priset!!!

Har du några funderingar eller bara vill veta mer om honom.
Du når Frida Johansson på [email protected] eller ring 073-8044224












Anledningen till att jag skriver detta är att jag såå gärna vill att denna underbara kanin ska få stanna kvar här på jorden...

Nu när Frida inte längre kan ha kvar honom så måste han hitta ett nytt hem ganska snart. Hittar han inget hem så finns det bara ett alternativ kvar. Avlivning.

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Icosi har 4 pinnar i rak och 2 i krok :)

2011-08-29 @ 20:14:54
Postat av: KaramELLEN

så SÖÖT

2011-08-29 @ 20:56:49
URL: http://www.karamellen-ellen.blogspot.com
Postat av: Hanna

Han är den finaste ! Jag hotar folk att köpa honom om ingen vill ha han!!!! <3

2011-08-29 @ 21:45:07
URL: http://HanneHanna.devote.se
Postat av: Victoria

Varför kan hon inte ha kvar honom? :o

2011-09-05 @ 16:06:14
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Maria

hade velat ha han, men har inte tid med en till kanin och han är lite gammal :(

2011-09-05 @ 18:57:06
URL: http://randigapa.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0