6 juli!

Nu har jag inte bloggat på ett tag föör vi har varit i Möröarna.

Måndag:
Jag hopptränade med Wilma och Hanna, De var super kul! :D

Lilla Lakritz
Hon var faktiskt rätt så duktig, vi hoppade lätt så jag är relativt nöjd me henne :D
Men femman är fortfarande ett problem...

Pilens Icosi
Han var duktig när han väl hoppade, men han tyckte att det luktade såå gott och att gräset var såå mumsigt, så han gick mest med nosen i backen. Men när han hoppade så tog han stora och luftiga språng, så han var både duktig och inte.
Det som var värre var att det händer en hemsk olycka i slutet, men nu är det ok (phu)

Sen for jag och Hanna hem till henne, vi for också till Daisy och hoppade henne. Hon var jätteduktig!
Vi hade också superkul! :D


Bild på Icosi ;D

Tisdag - Onsdag:
Möröarna heela tiden... De var ganska kul, Träffade massa olika personer ;)

//LInnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0