Menn ååhhh!

Jaa! Då när vi väl for till storheden byggmax så fanns ju inte dom dära förbannade plattorna i lager! Så där tog min braiga dag slut... Men jag köppte iaf en liten matskål till Carven, tejp till bommarna och gångjärn och sånt till dörren. Sen så tejpade jag bommarna och det blev riktigt snyggt! :D

Jag hade lite dåligt samvete ikväll för att jag glömmde att ta ut kaninerna i sele/ rasthage idag så jag gick ut och joggade med dom en stund nu på kvällen.

Imorrn så skulle iaf domdär skivorna komma in i lagret så vi ska fara och köpa dom då! Men bygget kommer dock att ståstill tills på söndag :(

Förlåt till er som vill följa ett bygge men de är inte så lätt men en sur pappa och lite pengar i plånboken.
(För er som inte vet så måste jag betala hela projektet själv, ink alla kaninsaker som jag behöver)

Istället så bjuder jag en bild på mig själv och världens bästa! ♥



I ♥ U

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0