Hoppträning med Icosi

Idag har jag hopptränat med Icosi :D Han är hur duktig som helst! Lite slarv ibland, men det tillåter vi här.

Pilens Icosi
Han har ganska bra fart på gräs, men dock lite nosig som dom flästa hanarna brukar vara.
Han är grymt duktig när han har fart, men ibland kommer han lite för nära och då blir det oftast en liten rivning.
Är mkt nöjd me dagens träningspass! :D
Har börjat känna mig ganska trygg med honom nu. Han har nog också börjat känna sig lite hemmastadd här hos oss nu.
Super kanin vill jag bara tillägga! Med lite kondis träning så blir han i form för tävling igen! ;D

Bilder från dagen och på ett otäckt bett!

 
Såhär hade jag hindrena idag :)






Lite snea bilder, syrran fotade!






Duktig kille!




Kan ju inte alltid gå som man tänkt sig!




Min favvo bild från idag ♥


Hehe! Krash!


Ajjch! Ont gjorde de!
Icosi, du är förlåten...

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Wilma Eliasson

Icosi är ju SUPER duktig då blir det svåren elr på nästa tävling??

2011-06-16 @ 21:42:00
URL: http://rabbitever.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hehe duktig kille ♥, troligtvis blire Frida som tävlar då, några sista gånger... ;D

2011-06-17 @ 21:43:58

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0