Hoppträning!

Nu är jag anmäld till tävlingen på söndag, kul! :)

Idag har jag hopptränat med först Hanna och sen Amanda :D
Jag hoppade med Icosi när Hanna var här och sen Lakritz med Amanda.

Pilens Icosi
Han skötte sig bra och hoppade fint. Lite slarv ibland dock. Han hoppar snällt upp i famnen nu utan problem så det är också bra.
De som är mindre bra är att han var grymt aggressiv just idag. Han bet mig 5 gånger! :( Hoppas att det går över snart...

Lilla Lakritz
Hon var seeg... Och så var hon ännu segareee...
Men hon hoppade iaf fint :)

Inge mer å säga om dom...

Här kommer lite bilder som Hanna Lassi fotade när hennes kanin Simon inte ville hoppa ;)








Dagens favvobild :D








Dumma koppel...

Tack Hanna å Amanda för en trevlig dag! :D

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0