I have a problem...

Ja nu äre så att kaninen har börjat rycka ännu mer päls från sig, så nu är nästan all päls från svansen, bakbenen och lill rumpan borta! Hon ser värkligen skabbig ut! Det ser inte normalt ut alls! Nog för att hon boar som en galning till "kaninungarna" så det är kanske därför. Hoppas att det bara växer ut snabbt nudå... :S

Det possitiva idag är att jag har varit hos frissan och klippt mig :) Det blev ganska bra.

Här är några bilder på skabbet...


Ser ni de ljusa? Där är det kalt! Och svansen har blivit JÄTTE LITEN!!!


Mer kalt och ingen svans... Svansen är bara som en pinne med lite hårtussar på...


En till kal bild och minisvans...


Kalt...


Titta minisvansen... :(

Är detta normalt? Någon som veet? :S

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska hon få ungar?! :o

Vam har du parat hemme med då? Men gud vad kul! :)

2011-06-04 @ 10:42:24
URL: http://randigapa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha! Nä, de ska hon inte men hon "tror" att hon ska få de :D

2011-06-04 @ 11:03:58
Postat av: Frida

Vet inte hur jag hamnade på din blogg men såg det här inlägget jag har för mig att min kusins kanin också gjorde sådär! Tror dom gick till veterinären. Börjar kaninen vara gammal..? :)

2011-06-04 @ 16:03:16
URL: http://fridalindback.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hon fyllde 1 år förra veckan :)

2011-06-04 @ 16:58:56

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0