Taggar till tävlingen imorrn!

Imorrn är det hopptävling i Sunderbyn och jag är jätte taggad! Blir att stiga upp ca 7.00 :/
För dom som inte vet så ska jag tävla mini rak med Lilla Lakritz en gång, så det blir en mjukstart ;)
Finns inte så mycket jag kan göra justnu... Kanske packa selen och kopplet, gå ut och gossa med haren, vara nervös och städa buren engång till idag :D

Har varit igen på LYXX och klämmt i ansiktet, AJJ SOM F*N! Jag låg där och lipade medans hon klämmde ut skiten... Värre blire för jag är heelt svullen och röd i ansiktet så det blir ju snyggt till imorrn också! Men nu hoppas jag att finnarna har utplånats, för ett tag frammåt iallafall...

Japp så är det! Lakritz, imorrn ska vi köra hårt!!!

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0