20 maj!

Ridning om 2 timmar :)
Ska beställa en ny transportbur ikväll :3 Tror att jag tar en ljusblå eller vinröd. Grå kan ju också vara snyggt, lite tråkig däremot.
Ska fara till Sandra en sväng imorrn med Lill kaninen :D Kolla gärna in hennes blogg också :)
www.kaninhoopparen.bloggplatsen.se Snart får hon fina kaninungar till kel/hoppning ;D
Blir att fara och käka palt hos farmor sen, gott! :P
Måste anmäla mig till tävlingen snart också...
Funderade på att beställa enstaka hinder från www.libraartic.com Men vet inte vilket jag ska välja! (Dom är ju så dyra så det gäller att välja rätt!)

Här är några fina hinder som jag funderar på...


Schack-Kungen 1.375:-


Femman 1.375:-

//Linnea


Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0