En dag i stugan :D

Idag har vi varit i stugan, sävast, heela daan. Jag har bla hoppat en hel del, eller Lakritz har hoppat en hel del, rättare sagt. :)

Lilla Lakritz
Hon var lite trög i början, men sen när vi hoppat några gånger så blev hon väldigt irriterad!
Konstigt nog gick det mycket bättre då. Hon sprang som en galning och hoppade hööögt över hindrena, det var faktiskt ganska kul :)
Om hon hade hoppat sådär på en tävling så är jag säker på att hon skulle ha blivit placerad...
Det går bättre och bättre för varje gång nu. Men när hon har bestämt sig för att inte hoppa, så hoppar hon inte alls mer på hela dan.
Någonting hon måste förbättra sig på är farten, att inte stanna före/ efter varje hinder och att fatta hur man hoppar krok. Jag ska inte ha för höga förväntningar nu, så vi tar en liten bit i taget...

Måste värkligen börja tävla snart... Men jag känner mig inte förberedd alls! Så vi får se hur det går med det.
Har fotat och filmat lite idag, filmen kommer när jag fattat hur man lägger upp den på bloggen.
Här har ni några lite oskarpa bilder från biten när hon var något seg...


Bättre och bättre...






Man vill ju inte bli blöt...


Bästa tjejisen ever ♥

Det var alla hyfsat skarpa :)

//Linnea 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0