Liten hoppträning på Ängskolans Grusplan.

Idag hopptränade jag Lilla Lakritz på låga hinder. Vi var och hoppade på Ängskolans grusplan.

Lilla Lakritz
Nu börjar det ta sig! Hon var pigg och hade jätte bra fart, hoppade med lagomt stora språng.
Jag vill ge henne tummen upp gånger 1000 för hennes braiga fart och hopptecknik!
Så här borde hon alltid hoppa. Jag fick peppe henne lite ibörjan men sen skötte hon allting själv.
Älskar dig gumman! ♥

Efter träningen så tränade jag lite "stå på bakbenen" trix, och hon börjar bli riktigt duktig på de med!

Jag känner mig riktigt taggad nu inför tävlingen! Jag har faktiskt börjat tro att det kommer gå ganska bra ändå :D

Lite lågkvalitet bilder får ni här...


Full fart frammåt!


Lite kul tecknik. Frammbenen är ligger rakt bak under hennes mage :D




Nu har hon börjat bli lite slank om magen också, men nå är det lite kvar...


Vill INTE!


Okej då...


Älskar när kaniner har långa ben... ♥



Det var alla som lillasyster Lovisa fotat. :)

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0