Mina selar och koppel!

Här är Lilla Lakritz selar och koppel som jag använder :)

Selarna


Guldig: Från Libra Artic
En mycket fin och bra H-sele som Lakritz tycker om mycket.

Rosa med döskallar: Från Djurmagazinet
En praktisk och okomplicerad tuff H-sele som matte Linnea gillar mest (Det är bara för att den går snabbt att sätta på) :D

Koppel


Blå: Från Libra Artic
250 cm långt. Den har en säker "hake" i bra kvalitet.

Rosa med döskallar: Från Djurmagazinet
120 cm långt. Ett mycket oanvändbart koppel då det är alldeles för kort. Följde med selen.

Neon rosa: Från Libra Artic
200 cm långt. Min personliga favvorit ;) Den har en mindre "rymmningssäker hake" som inte är i så bra kvalitet.
Det är min favvorit för att den håller sig ren fastän man drar den i lera (nog för att jag inte drar den i lera i onödan)

Jag hade tänkt att beställa en bogsele från Rabb-it, men dom har beställningsstop just nu :(
Nån som vet nån som gör bröstselar/ bogselar i ett antal färger för ett bra pris?

//Linnea


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag gör selar.. Men du kanske inte är så intresserad av hemma gjorda selar, men de finns här i alla fall :D

2011-05-15 @ 16:02:08
Postat av: Linnea

Jaha, :)

Men kan du göra i valfri färg? :D

2011-05-15 @ 17:38:59
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0