Svar på tal!

Amanda skrev:

Hej!
Jätte fina hinder, värkligen!
Jag undrar bara var du har köpt allt material osv.?

Mkt tacksam för svar!

Mvh Amanda!



Linnea svarar:

Hej!

Tack så mycket :)

De mest av materialet har jag hittat hemma hos farfar, och märlorna har jag gjort själv utav telefonstolptråd (typ en tjockare metalltråd som inte böjer sig lätt)
Men om jag skulle behöva något annat som jag inte hittar hos farfar t.ex. trä, färg och bommar så köper jag träet på "ByggMax" Färgen på "Colorama" och bommarna (elrör) på "Jula"

Hoppas att det hjälpte dig lite granna :D

Det finns också ett inlägg som jag gjort om kaninhinder. Det hittar du på kategorien "Blandat kaninkul"

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0