Tävlingen!

Nu så har jag tävlat i Sävast med båda kaninerna i Lätt Krok (Elwis debut) och jag är mycket nöjd med dagen!

Lilla Lakritz
Lakritz hade bra fart och slarvade knappt nå! Hon gick sitt livs bästa lopp på 2+2 så jag är såå nöjd över att hon har gjort sånna stora förändringar. Det känns som att det ÄNTLIGEN har börjat släppa lite för henne :D

Sävast Went Worth
Elwis debuterade och han skötte sig toppen. Han var lite stressad, men "hoppade" (kravlade) över alla hinder förutom det sista som var alldeles på tok för svårt X) Är jätte nöjd över han fast vi inte kom imål, men det går framåt! :D

Bilder:












Mååål!









//Linnea

Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom var ju jätte duktiga! <3

2011-10-03 @ 07:25:59
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0