Tävlingsresultat!

Från tävlingen den 9/10 (söndags)

Lakritz
Hon gick på 5 fel i både Lätt Rak och Lätt Krok... Hon var lite som hon var i våras, men farten var mkt bättre ;)
Bättre lycka nästa gång?

Elwis
I Lätt Krok gick han på 2+6 (Duktig) och i Lätt Rak på 2 fel. Jag är jätte nöjd med han eftersom det var hans första innetävling :D

Tuss Äg: Moa
Hon gick på 2+0 i Lätt Kroken och kom på 2:a plats (hon fick pinne!)
och i Lätt Rak gick hon på 1+0 (hon fick pinne där med!)
Tuss förgyllde min tävlingsdag! Super gullig kanin alltså ♥

Filmer kommer snart!

//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0