Elwis ditt busfrö!

Idag när jag rensade Elwis bur så fick han vara i kompostgallerhagen undretiden och hoppa av sig. När jag var klar gick jag för att hämta han men där fanns ingen kanin. Han var BORTA!!! Gråtandes sökte jag efter honom medans paniken steg alltmer. Sedan såg jag någonting ljust röra sig bakom huset i buskarna, snabbt som vinden kutade han ut mot bilvägen och jag lika fort (men mycket försiktigt) efter. Innan några bilar kom han jag kasta mig över honom så skitvattnet smutsade ner oss båda. Men nu är jag dushad och han torkad, och båda är vart vi ska vara! Vilken dag!

Nu får ni några bilder på Elwis när han kom hem :D


Skaka öronen!


Yäee!






Snyggis!

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Emma, Sara & Emelie - 3 Fotoryttare

Nej men usch :o Tur att du fick tag på han!

2011-09-22 @ 07:00:32
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lilla busiga elwis! Fatta hur jag fick panik när doris var borta! ;O

2011-09-22 @ 07:35:58
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0